Používame súbory cookie k analýze návštevnosti a aby sme mohli naše webové stránky lepšie prispôsobiť Vašim potrebám. Používaním našich webových stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na Vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Zistiť viac
Skúšobný tréning

Premýšľate nad tým, či je Moje fitko pre Vás to pravé?
Zaregistrujte sa na skúšobný tréning,
ktorý je úplne ZDARMA.

Registrovať sa

Rýchly filter
Vyčistiť filter
21. Apr. 2018

HIITko s IWOU

Skvelé skupinové cvičenie v Mojom Fitku, pod vedením skúsenej a energickej trénerky! 

Čo je HIIT?
HIIT je skratka pre Vysoko intenzívny intervalový tréning (Hight Intensity Interval Training) a zahŕňa krátke doby cvičenia s maximálnou intenzitou, nasledované krátkou dobou zotavenia, resp. oddychu. Cvičíme 8 cvikov v nasledovných intervaloch: 40 sekúnd s maximálnym nasadením, 10 sekúnd pauza. Tieto intervaly opakujeme v štyroch kolách. Kľúčom k úspechu je, že počas 40-sekundových intervalov vynaložíme maximálne úsilie.


Prečo cvičiť HIIT?
Počas HIIT tréingu využívame veľké množstvo energie. Vzhľadom k tomu, že naše telo pracuje na 100% úsilia, počas 30 minutového vysoko intenzívneho tréningu spálime viac kalórií ako počas hodiny strávenej napríklad na bežiacom páse.

A najlepšia správa nakoniec. Bolo preukázané, že HIIT cvičenie zrýchľuje metabolizmus až po dobu 24 až 48 hodín po docvičení. To znamená, že aj po tréningu ešte stále spaľujeme tuky

Zdieľaj tento článok

Komentáre

Pridaj komentár